dissabte, 18 d’abril del 2020

RESOLUCIÓ DE CONFLICTES/ RESOLUCIÓN DE CONFLICTOS

Primària
català
Hola tots i totes! 

Amb ingredients com: la col.laboració, la solidaritat, la paciència, el treball en equip, l'empatia, l'assertivitat, la generositatla cooperació.
Podeu veure el vídeo "el puente" de l'autor Ting Chian Tey, de Pixar.

Aquest vídeo ens mostra com dos animals grans saben perfectament quina és la solució, però tots dos són egoistes i volen guanyar a l'altre. No cedeixen i això fa que entrin en conflicte. A més, veim que la violència no duu res bo. D'aquesta manera ens adonam de la importància de la comunicació i d'arribar a acords. De forma molt diferent els dos animals petits troben pacíficament la solució al problema. Ajudar a l'altre i no caminar en sentit contari és clau per aconseguir una convivència pacífica.

Recordau el racó de parlar i escoltar que tenim a l'escola, fantàstic per resoldre conflictes i arribar a acords.

                    

QUÈ HA PASSAT?

COM ET SENTS?

QUÈ POTS FER PER SOLUCIONAR-HO?



castellano


¡Hola chicos y chicas! 

Con ingredientes como: la colaboraciónla solidaridadla pacienciael trabajo en equipola empatíala assertividadla generosidad y la cooperación.
Podéis ver el vídeo "el puente" del autor Ting Chian Tey, de Pixar.


Este vídeo nos enseña como dos animales grandes saben perfectamente cuál es la solución, pero los dos son egoístas y quieren ganar al otro. No ceden y empiezan el conflicto. Además, observamos que la violencia no aporta nada bueno, todo lo contrario. Así, vemos la importancia de la comunicación y ponernos de acuerdo. De forma muy diferente los dos animales pequeños encuentran pacíficamente la solución al problema. Ayudar al otro y no caminar en sentido contario es clave para lograr una convivencia pacífica.

Recuerda el racó de parlar i escoltar que tenemos en el cole, fantástico para resolver conflictos y llegar a acuerdos.

                    

¿QUÉ HA PASADO?

¿CÓMO TE SIENTES?

¿QUÉ PUEDES HACER PARA SOLUCIONARLO?













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa'ns un comentari