dimecres, 3 de juny del 2020

JOC DE LES MIL CARES / JUEGO DE LAS MIL CARAS

Infantil
català

Hola nins i nines! 

Avui vos propòs el joc de les mil cares. Es tracta de fer que el nin o la nina manifesti el seu estat d'ànim amb una expressió facial. Per fer-ho podem agafar un mirall i practicar expressant diferents emocions.

Els estats d'ànim els podem veure reflectits a les cares de les persones que ens envolten. Anem a practicar les emocions bàsiques que treballam a classe, per exemple:









Hi ha moltes emocions. Totes són importants i necessàries, és important saber gestionar-les. Aquí he dibuixat algunes:



Ara et toca a tu! Dibuixa una emoció que et faci sentir bé o fes-la i envia'm una foto. Escriu el nom de l'emoció (content, enfadat, sorprès, trist, assustat,...).
Després podeu jugar a endevinar quina emoció és, la mare (pare, germans,...) representa una emoció i el nin o la nina ha d'esbrinar quina és.

castellano

¡Hola chicos y chicas! 

Hoy os propongo el juego de les mil caras. Se trata de hacer que el niño o la niña manifieste su estado de ánimo con una expresión facial. Para hacerlo podemos coger un espejo y practicar expresando diferentes emociones.

Los estados de ánimo los podemos ver reflejados en las caras de las personas que nos rodean. Vamos a practicar les emociones básicas que trabajamos en clase, por ejemplo:









Hay muchas emociones y todas son importantes y necesarias. Lo importante es saber gestionarlas. Aquí he dibujado algunas:



¡Ahora te toca a ti! Dibuja una emoción facial (tu cara) en la que te sientas bien o  si quieres haz esa expresión y hazte una foto para enviarla. Escribe el nombre de la emoción (contento, triste, enfadado, sorprendido, alegre,...)

Luego podéis jugar a adivinar emociones: por ejemplo la mamá (padre, hermanos,...) representa una emoción y el niño o la niña tiene que adivinar cómo se siente y al revés.

Un abrazo 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa'ns un comentari